Susy funderar vidare

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Susy - 26 juni 2013 06:11


Igår var jag in till stan...passade på när det var så varmt och skönt ute liksom ;)

Största orsaken var att jag skulle till laserkvinnan och det var ett välbehövligt besök.

Sen hälsade jag på hos en vän, vi pratade och smidde lite planer.


Eftersom jag nu var i stan så passade jag på att åka till Jomala och handla.

Sist jag var och handlade hade jag lyckats släpa med mig tomglasen, men då var pantmaskinerna fulla och de fick inte igång dem igen efter tömning...så jag gick tillbaks ut med tomglasen.

Döm av min förvåning när det är samma sak när jag kommer dit igår igen!!!

Gillar inte de där maskinerna mig eller???

Eller har folk varit mycket pantade efter midsommar??


Ja jag är tydligen inte pantad i alla fall, för tomglasen åker åter igen omkring i min bil...suck....provar panta dem i en annan affär nästa gång och ser om jag får sönder deras maskiner också ;)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards