Susy funderar vidare

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Susy - 9 juni 2013 13:02


Jag hade en liten fundering på att besöka ex-jobbet idag eftersom de firar folkdräktensdag där, men nu blev det inte så.

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig!

Tur att de bestämt sig för att vara inne i Jomala bibliotek och Vikingaåsens skola i alla fall...vädret är ingen höjdare idag. Bättre nu, men känns lite osäkert.


Jag hoppas att det är uppehåll när de ska gå med fanorna till Julius Sundbloms staty.

Jag vet hur det är att gå och stå där i regnet...och stekande sol...och i kastvindar.

Inte nog med vädrets makter, man ska hålla kolla på en stor fana också.

Jag gjorde det ett antal gånger när jag jobbade på ÅUF, hörde liksom till.


Men idag får självstyrelsedagen firas utan mig...fast jag har nån liten flagga som jag kan vifta med här hemma om det behövs ;)

Hoppas inga evenemang regnade bort och allt flyter på som det ska!


 

                                                Åland   

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards