Susy funderar vidare

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Susy - 13 maj 2013 09:39


Igår morse hörde jag göken för första gången i år.

Jag blev ytterst förvånad över att den gal i söder och inte väster som den brukar göra här.

Jag blev också förskräckt eftersom södergök anses som dödergök enligt gammalt.


Jag fick reda på att vännen A:s hund dog igår morse.

Det gick fort, de vet inte riktigt vad som hände, men antagligen var det något med hjärtat.

Eftersom det gick så fort så fick han dö hemma med sin matte och husse bredvid sig.

Jag tyckte väldigt mycket om den här hunden, men har inte träffat honom på väldigt länge :(

Han bodde på andra sidan pölen och jag har ju inte vågat mig över dit själv på väldigt länge.


Jag har en leksak här åt dig att gräva ner Onzy!

Han gjorde nämligen så med saker jag gav åt honom om inte matte och husse såg till att leksakerna hölls inomhus. Vid obevakade ögonblick så smet han ändå ut med flera av dem och grävde ner dem.


Lilla gullehunden, det gör ont i mig att du är borta :´(

Han var visserligen inte så liten, han var en stor schäfer, men han var snäll som ett lamm.

Jag har saknat att inte träffa dig och nu kommer jag sakna dig för evigt :´(


 

Vila i frid Onzy



Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards