Susy funderar vidare

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Susy - 9 maj 2013 17:00


Oj vilka fina dagar det blev helt plötsligt, inget att klaga på egentligen...förutom att myrorna trivs så himla bra på min trappa när det är solsken då.

Och har jag dörren öppen så knallar de in...suck...

Jag har så mycket kanel uthällt runt och på trappan att det luktar jul på hela gården!

Tydligen har inte myrorna så himla mycket emot det heller...suck...


Det vackra vädret resulterar i att folk får så himla mycket gjort och skriver ju förstås om det på facebook.

Jag läser vad de skriver och får lite ångest....jag har så mycket jag kunde göra, men måste ta det lite pö om pö för att kroppen ska hänga med liksom. Och ibland blir det nästan ingenting.

Jag glädjer mig fortfarande åt det jag får gjort, känns bra....men ja lite ångest får jag över alla duktiga, vill också!


Igår lyckades jag med att bränna mig i ansiktet och det var liksom allt det!



Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards