Susy funderar vidare

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Susy - 24 april 2013 15:58


Ibland slår det mig att jag egentligen borde ha haft barn.

Jag har aldrig känt någon längtan efter egna barn, men jag borde ha haft barn för att jag är så barnslig.

Eller jag tycker om evenemang och platser som är förknippade med barn.

Det slår mig flera gånger per år och nu var det kosläppet på Bolstaholm som gjorde att det poppade upp i mitt huvud. Skulle vara så mysigt att fara på det :)

Men det är mera, jag skulle gärna åka till 4H-gården och se på djuren där, jag skulle gärna åka och kolla in Leklandet...kanske inte leka själv, men se barn ha skoj där! Osv.

Jag skulle gärna åka till Skansen, Gröna Lund och diverse andra ställen på andra sidan pölen som egentligen är för barn.

Visst kunde jag ju åka ensam...men det är ju inte samma sak...

Visst kan man tigga sig in i familjeutfärder, men det känns inte så bra...man ska veta när de är på väg då också...och man vill ju inte tjata...

Så ja, jag borde egentligen haft barn...


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards