Susy funderar vidare

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Susy - 19 april 2013 17:13


Igår kom sommardäcken på bilen...eller ja, det gick ju inte automatiskt, jag blev tvungen att göra det själv!

Det blev så tydligt hur mycket svagare jag är i armarna numera, det var med nöd och näppe jag orkade lyfta ett däck i gången...pfft...det var ju en barnlek tidigare!!!

Men på kom däcken och idag har jag varit och kört med sommartassar då :)

Och på fötterna satte jag också sommartassar...eller vårtassar då, det var första gången jag hade gympadojor på mig i år.


Det blev en tur in till den stora staden igen...snart är jag riktigt stadsvan :)

Jag var och hämtade mina nya glasögon, efter lite svaj i blicken (blir så när man höjer styrkan för brytningsfelet) så kändes det helt okej. Dessa glasögon fick också senilslipning, det har jag inte haft förut!

Nåja, det var bra den lägsta styrkan och jag märker inte ens när jag byter mellan slipningarna....så ännu är jag inte så senil ;)


Vek sen in till den fashionabla restaurangen Hesburger för att hämta lunch till mig och Ia.
Hennes bostad var nämligen mitt nästa mål (ha ha, hamburgermål).

Härligt att se henne på riktigt igen och lunchen var god och lite ljummen i alla fall ;)

Jag fick träffa söta, men trötta kattor, jag kikade på fiskar (i akvarium) och renoveringsprojekt.

Fast framför allt så pratade vi en massa...jag mest tror jag...hm...jag går på som en symaskinsnål nu när jag får chansen eftersom jag så sällan träffar folk på riktigt numera.


Lite matinköp på det och sen hem till finaste kissen i världen:

 

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards