Susy funderar vidare

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Susy - 17 april 2013 09:30


Ja jag lallar inte på i sångform, för sjunger gör jag fortfarande inte :(

Men däremot så tar jag dagarna som de kommer, så det blir mycket lallande här och där.

Det är fint med semester...speciellt en så här lång så man vet att man absolut inte har bråttom med något, det kommer liksom fler dagar :)


Jag är överlag väldigt nöjd med mitt görande under semestern hittills.

Jag gör det jag kan och orkar och är nöjd med det.

Sådant jag absolut inte orkat med tidigare har blivit gjort.

Ibland tar jag i lite för mycket på en gång och får lida för det, men ja, jag har ju tid att vila det på rätt igen då.

Tex så sågade jag bort en massa kvistar som fallit över en stig på gården. Jag insåg redan när jag höll på att jag borde sluta i tid....men jag skulle bara ta den grenen till...och den och den...och aj vad armen gjorde ont sen.

Vissa rörelser gillar inte axeln ännu :(


Mycket är ogjort ännu och en hel del saker har jag inte styrka till ännu, men det tar sig med orken i musklerna i sakta mak och nu har jag vågat börja hjälpa till med det också.

Jag har börjat med mina hantlar igen!

Innan jag blev sjuk hade jag som rutin att köra ett program med hantlarna för att stärka mina axlar i princip alla dagar. Det har inte gått på nästan ett år, men nu tusan går det igen...inte så himla bra, men det funkar när jag tar det lite försiktigt :)

Det finns liksom hopp för min kropp, men ännu är det en bit kvar...men jag tar det som det kommer :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards