Susy funderar vidare

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Susy - 9 april 2013 11:10


Jag börjar bli väldigt trött på smutkastning!

Personer som säger att de är emot mobbning osv kan ändå hålla på och smutkasta offentliga personer och även hela partier.

Är inte det mobbning?

Har inte ni gjort något dumt beslut?

Har inte ni själva gjort fel inom ert parti?

Är ni felfria?


Jag har stört mig på detta länge och även tänkt sätta ut giftiga kommentarer på fb, men är jag en bättre person då?

Orkar jag ta striden?

Nej, det gör jag inte...så jag har valt att dölja alla barnsliga påhopp så jag slipper se dem.

Men igår började bägaren verkligen bli full och idag har den runnit över!


Som de flesta läst och märkt så har Margaret Thatcher dött och enligt mig så ska man då få vila i frid.

Men icke, det skapades olika skämt och gräsligheter om henne.

Folk hatar henne och hon har gjort så mycket illa osv.

Jag erkänner att jag inte är insatt i hennes politik, men inte fasen kan hon ju ha gjort bara illa med tanke på hur många gånger hon blev åtevald eller??

Du kanske inte gillade henne och är glad att hon är död, men för tusan: Knip igen!
Låt henne få vila i frid!

Och när jag ändå är gång: Sluta med sandlådepolitiken och nedvärderingen av andras jobb!

Väx upp!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards