Susy funderar vidare

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Susy - 1 april 2013 09:56


Jag har fått vänja mig med en kropp som inte orkar med så mycket ansträning under det senaste året.

Jag har även fått vänja mig med att inte vara så vig och stark som jag varit van med.

Det är rätt jobbigt för en som KAN SJÄLV!

Nåja, det är bara att utmana kroppen lite i taget, ibland går det bra, ibland får jag lida för det jag gör.

Framför allt måste jag tänka på att vila emellan fast jag råkar ha lite extra energi en dag, inte göra för mycket på en gång.

Igår gav jag mig på att klippa kvistar.

Styrkan fanns inte riktigt, men jag fick av en hel del kvistar i alla fall :)

Jag var helt slut efteråt och musklerna i armarna skakade.

Förväntade mig värk idag och visst gör höger armen ont, men inte så farligt som jag befarade.

Frågan är nu om jag verkligen ska våga tro på det här nu?

Lika bra att ta det lite lugnt och prova lite mer och se hur det går :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards