Susy funderar vidare

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Susy - 20 mars 2013 15:28


Igår hade jag avslutning med den ena Bibbaklubben och idag hade jag det med den andra.

Vi slutade med att se på film och till det serverades chips, popcorn och saft.


Jag har haft Bibbaklubb nästan från det jag började vikariera som kultursekreterare och programmet har varierat lite mellan åren. Ett läsår hade vi bara drama och teater tex.

I år har vi mest pysslat och oj så de har pysslat :)

Jag har haft flera grupper, vissa har återkommit i grupperna, men några har slutat, andra kommit till och sedan har några måstat sluta också...när de blivit för gamla ;)

Flera har tjatat på att de vill gå i Bibbaklubb ännu.


Ja nu är det i alla fall slut på den eran och som om det inte redan känns ledsamt att jag inte ska träffa dessa två barngrupper en gång i veckan mera, så fick jag flera  varma kramar och till och med en puss.

Till på det fick jag fina texter om hur mycket de kommer sakna mig, påskkort och presenter också :´)

Och de tycker det är ledsamt att de inte ska ha Bibbaklubb mera och inte få träffa mig mera.

Nästan så jag tror jag gjort något rätt...


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards