Susy funderar vidare

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Susy - 25 februari 2013 16:00


I fredags började de fixa och dona med datorerna på jobbet.

Det var jag lyckligen ovetande om eftersom jag hade semester.

Jag fick dock en förvarning om att jag kanske inte skulle kunna använda min dator när jag kom på jobb idag.

Jag kunde andvända datorn, men den hade tappat tråden!

Det som finns på burken gick att nå, men inget utanför den...

Oj så handlingsförlamad man blir utan internet!

Oj så mycket man gör via internet i jobbet!

Jag kunde inte ens skriva ut något för den kopplingen går också via någon tråd i systemet.


Det var mycket jag fick hoppa över att göra idag, men jag hoppas jag snart får tillbaka tråden för det här vart en krånglig dag att jobba på.

Som tur är så funkade andra datorer på jobbet så jag kunde låna en av dem och lägga in lite på vår sida på facebook och även kolla min mail, men sen var det tillbaks till den där med tappad tråd....


Så ja, det blev en massa omprioriteringar idag och lite pyssel som det inte behövdes dator till, men nog tusan är det skönt när allt funkar som det ska och man kan göra det man behöver göra när det behöver göras!



Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards