Susy funderar vidare

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Susy - 14 februari 2013 17:36


Det har knappast undgått någon att det är Alla     :s Dag idag!

Det finns många åsikter om denna dag och många tycker att den är något kommersiellt som dykt upp från USA och därför bör ratas.

Det är väl i och för sig sant att det blivit kommersiellt, men man behöver ju inte köpa några dyra saker åt varandra, bara använda dagen till att göra något rart för någon man tycker om.


Jag brukar laga kort åt några utvalda, men i år fick jag inte riktigt till dem.

Gjorde ett halvt på ena Bibbaklubben, men sen hann jag inte längre liksom.

Barnen gjorde i alla fall flera stycken och även jag fick några stycken av dem...mina små sötisar :´)

Sånt gör mig glad och även att fb är fylld av glada hälsningar och kramar!


Tycka vad man vill om dagen, så länge man gör som man själv vill och förmår så blir det nog bra!

Jag tycker själv att dagen är mysig och gullig, bra med en dag som påminner en om att säga åt folk runt om en att man tycker om dem :)

Och till på det är hjärtan fina   


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards