Susy funderar vidare

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Susy - 11 februari 2013 15:13


Jag började arbetsdagen med att läsa två sagor om resor för små, söta barn. Fick också höra en hel del om det ena och det andra jag läste om...vissa grejer förstod jag inte riktigt för jag är lite ovan med språket ;)


Fortsatte dagen med att sortera och plocka fram pysselmaterial och reda upp i pyssellagret på samma gång.

Sen blev det till att packa mammas kappsäck...eller rättare sagt min stora väska...Bibbaklubb imorgon...och på onsdag!


Sen började det hända märkliga saker.

Chefen började prata om behov, karlar och att jag skulle få sällskap på rummet och vad det nu var.


Och plötsligt dyker denna upp:  


Han nästan perfekt, en intensiv blick, tystlåten, betald och hål på bröstet (bättre än hår), fast det skulle inte skada med lite kläder faktiskt!

Men han blir kvar där när jag går, han är min man på jobbet...pust...jag behöver inte ha någon sådan på fritiden :)



Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards