Susy funderar vidare

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Susy - 8 februari 2013 06:41


Idag är jag ledig och det lär ni få höra mer om framöver.

Ja, inte att jag är ledig just idag, men att jag är ledig!

Jag har nu börjat gå mot slutet...slutet av mitt vikariat...och det betyder att jag måste ta ut ledigheter och semester. Och jag har massor att ta ut!

Så denna vår (janå, februari är en vintermånad) kommer jag vara en återkommande medlem av ledighetskommittén!

Visst är det trevligt att vara ledig och min borreliakropp (jo, borrelian är kvar, jag orkar inte tjata så mycket om den mera bara) behöver vilan så väl.

Det känns bara vara lite konstigt att vara så mycket ledig för att jag ska bli arbetslös.


Nåja, saker kan hända ännu.

Plötsligt ringer drömchefen upp mig och säger att de har det perfekta jobbet för mig :)

Plötsligt blir jag erbjuden ett härligt vikariat :)

Plötsligt vinner jag på lotto och kan förverkliga mina drömmar och göra vad jag vill :)

Jag hoppas och tror att det löser sig, men idag tänker jag vara ledig och ta dagen som den kommer, som vanligt när jag är ledig...blir bäst så :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards