Susy funderar vidare

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Susy - 1 februari 2013 19:04


Ja dessa har hörts över nejden hänna under veckan.

Långa, trötta suckar för att jag visste att jag måste få pappersarbetet gjort.

Ville inte, hade ingen lust och orkade framför allt inte.

Jooooooooooooooooobbigt juuuuuuuuu....

Jag är alltså ordförande i Ålands folkhögskolas elevförbund och vi har hela två möten i året.

Ett för att kolla vilka som ska kontakta vem i de jubilerande kullarna och sedan själva Elevförbundsmötet.

På det mötet håller jag i själva årsmötet och måste då göra en årsberättelse och en föredragningslista till det.

Saken är bara den att det i princip bara är att ändra datum, år och nåt namn på dem, skriva ut och så är det klart!

Det gick på några minuter (var tvungen nu, elevförbundsmötet är imorgon)....så:

Vad av suckandet?

Vad av förhalandet?


Jag borde väl stiga av posten som ordförande fast det inte direkt är betungande.

Någon som gått på folkis och är villig att ta över?


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards