Susy funderar vidare

Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

Surat i onödan

Av Susy - 24 januari 2013 16:00


Denna vecka har jag börjat med Bibbaklubbarna igen.

När jag kom på den ena av dem så kom ett av barnen fram till mig med en present:

En Mini-Susy som barnet hade pysslat ihop åt mig :´)

Se så fin den är  --->

Kassen som Mini-Me håller i grundar sig iatt jag alltid bär med mig pysselmaterialet i en stor kasse :)


De sa även att de har saknat mig och jag fick kramar :´)

Sorgligt att detta tar slut efter denna termin :´(


Nåja, fram till det ska vi ha ganska många roliga, röriga, pyssliga träffar :)



Något helt annat då för att förklara rubriken:

Igår fick jag uppfattningen att en person gick bakom ryggen på mig, att det var något personen försökte dölja för mig och att det var jobbigt att jag dök upp just då   

Jag blev sur och grinig som tusan, muttrade för mig själv hela kvällen   


Jag är inte långsint, men plötsligt kom jag i morse på nytt på oförätten och blev sur igen   


Lite senare fick allt sin förklaring och jag hade absolut ingen orsak att vara sur...jag hade bara missförstått situationen och personens förvirrade stressnivå.

Snacka sura i onödan!

Himla tur att jag höll min surhet för mig själv   


  

 
 
Bella

Bella

24 januari 2013 19:30

Jag har försökt stänga av förmågan att "känna av vibrationer" i luften, för att slippa just situationer som detta du beskriver. Istället så tar jag smällen när plötsligt någon säger: Märkte du inte att jag var sur senast? Jag: vah? Nääää, fattade ingenting som vanligt... På gott och ont...

http://Blogspot

Susy

25 januari 2013 17:12

Jag läser av folk som en radar, märker direkt när något är fel.
Men den här gången missade jag eller det ändrar så fort i det här fallet att det är svårt att veta vad man ska tro.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susy - Lördag 9 mars 19:49

  Idag när jag hämtade tidningen ur lådan så såg jag att grannens bil var hemma och jag blev rädd. Ja inte för grannen, utan för att bilen var hemma på dagen. Frun i huset ligger nämligen på sjukhuset och är dödssjuk i cancer    Han brukar va...

Av Susy - Söndag 25 feb 08:53

  Jag hade lyckats tövla bort lösenordet hit och det var ett helsike att få tillbaks det. Men nu är det gjort och nu ska jag skriva en blogg...om någonting...eh...vet inte vad jag ska skriva liksom. Så tack och hej för den här gången    ...

Av Susy - Måndag 29 jan 15:06

  Den här katten jag bor ihop med var billig idag vid tid för min tupplur. Plötsligt börjar hon springa runt huset som en galning, jag sa åt henne på skarpen och hon lugnade ner sig. Jag höll precis på att somna när hon började igen    Jag sa...

Av Susy - 31 december 2023 07:39

  Skriva blogg alltså. Det är den sista dagen i månaden och jag har inte fått någon blogg skriven så det är måsta på nu      Inte har det väl hänt så mycket riktigt, men jag firade faktiskt jul hos min brorson med familj eller jag var där någ...

Av Susy - 21 november 2023 08:27

  Faktiskt så är det inte vinter förrän den 1 december!!! Och det är inte jul förrän på Lilla Jul (2 december detta år)!!! Kan ni förstå det?     Det är faktiskt så, men inte många som förstår det och till stan ska jag inte åka just nu för ...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards