Susy funderar vidare

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Susy - 3 januari 2013 18:42


Igår lämnade jag mitt ide för första gången sen juldagsmorgonen.

Jag har nog rört mig runt omkring på gården och till postlådan och så, men jag har inte farit bort hemifrån alls.

Nu såg jag till att boka mig en tid för laserterapi och blev alltså tvungen att åka hemifrån.

Innan jag bokade tidens så kollade jag in backen till garaget, att den alls var gå- och farbar, det har den nämligen inte varit. Det har varit rena iskanan :(

Men nu var den i okej skick och jag tog mig iväg på laser utan större problem.

Jag behövde verkligen behandlingen, jag har haft rejält ont så där ungefär överallt igen.

Jo jag vet, jag är ju frisk från borrelian (enligt en sån där elak), men ingen har tydligen berättat det för min kropp :(


Efter behandlingen åkte jag och handlade (2 veckor sen sist igen), även det var mycket välbehövligt.

Jag kunde ha klarat mig några dagar till, men kattmaten började tryta och det är ju viktigast att Hans får mat i det här huset :)

I affären träffade jag två av mina sötungar. Den ena av dem har jag inte sett på riktigt på jättelänge så den kramen blev nog extra lång och hård :)

Känns alltid bra när jag träffat några av "mina" barn. Känns liksom tryggare och varmare i hönsmammans hjärta då.

Jag hoppas de alla vet att de betyder mycket för mig och att jag alltid finns för dem.


Och om nångon undrar så har jag nu åter gått i ide!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards