Susy funderar vidare

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Susy - 22 september 2012 07:57


Eftersom den traditionella sjukvården (som vanligt) inte varit så bra med att hjälpa mig i min strävan att bli av med borrelian så svängde jag mig till min tidigare alternativvårdare.

Jag skulle nog gjort det tidigare, men hon har haft mankemang med sin apperatur ett bra tag.

I tisdags var jag dit och det vara bara skönt att ha någon som lyssnade på vad jag sa och förstod att jag verkligen har rejäl borrelia.

Det går framåt, men det går långsamt.

Jag kände redan på kvällen att jag verkligen fått hjälp av henne, det kändes i hela kroppen liksom.

Ja, jag blev inte frisk genom ett trollslag, men det gick en bra bit framåt i alla fall.


Igår var jag och A på Öppna gårdar. Det var som vanligt mysigt och härligt :)

Vi besökte 4 gårdar och på den sista, Karl Ers frukt, åt vi middag, i år igen!

Det var lika gott som ifjol och även i år gjorde vi "misstaget" att köpa på oss efterrätt (allt ser så himla gott ut och är det också) redan innan vi ätit.

Mätta av maten blev det i år igen att pressa i oss våra efterrätter, inte för att vi behövde dem och inte för att vi egentligen orkade, men det var så himla gott :)

Mitt sällskap frös när vi kom dit så hon sökte sig till brasan som så gemytligt sprakade på bredvid oss när vi åt.

 

Vi träffade på en massa folk vi kände och en massa djur vi inte kände, men som var väldigt söta och fina.

Vi handlade lite ätbart och lite värmande här och där. Tittade på ännu mer förstås.

Vi är nöjda, jag behöver inte åka till fler gårdar i år, men hoppas innerligt att evenemanget återkommer många år framöver för det är helt ljuvligt :)

Jag förstod att jag skulle få lida för att jag gått en massa igår kväll, men att jag fick ischiaskänningar var klart otippat :(


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards