Susy funderar vidare

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Susy - 16 september 2012 11:39


Igår skrev ett av "mina barn" om att hon skulle dö igår kväll. Det visade sig vara för att hon var sjuk hon trodde hon skulle göra det. Jag förstod ju nog redan från början att det inte var allvar, men det fick mej att tänka efter.


Jag har många kullar med barn och jag kallar mina.

De är varierande ålder och flera av dem har faktiskt själva barn numera.

Det spelar ingen roll hur gamla de blir eller hur många barn de skaffar, en gång ett Susy-barn, alltid ett Susy-barn :)

Jag är en hönsmamma av hög rang och blir ibland helt förskräckt över saker de gör, oroar mej och kacklar på.

Försöker hejda mej, men ibland går det inte och mitt kackel kan ses på fb.

Tack å lov verkar mina barn känna mig så väl så det vet hur jag är, att jag egentligen bara bryr mej om dem.

Och de vet att jag finns för dem om det kniper.


Men igår blev jag riktigt skrämd av mina egna tankar.

Ingen av "mina barn" får dö före mej!!!

Bara tanken på det fick mej att må illa och få tårar i ögonen.

Hur tusan skulle jag överleva det liksom??


Nä hörni ungar, sköt er, håll er friska, gör inga dumheter eller sånt som kan skada er och lev längre än mej!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards