Susy funderar vidare

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Susy - 31 augusti 2012 18:09


Ja, då var den avklarad, första veckan på jobb efter semestern.

Jag kan inte påstå att jag är helt på gång ännu, väldans trött på kvällarna.

Inte har jag väl varit superpigg på dagarna heller, men mycket jobb håller en igång.

Jag har i alla fall inte somnat över Nyan på lunchen, alltid något ;)

På tal om lunchen...åååååh så härligt det är när någon annan lagar lunch åt en.

Bara att hämta runt hörnet liksom :)

Vardagslyx...som visserligen kostar, men det är det värt :)


Kroppen gör ont ännu och många andra symptom kvarstår (om något försvunnit ens), men det är väl bara att uthärda :(

Inväntar kallelse på provtagning igen, men vet inte riktigt när den tänker dyka upp.

Ska bli intressant att se om värdena har gått ner, tvivlar dock, känns inte riktigt så.

Vill inte äta medicin igen, men inte vill jag ju vara så här slut resten av livet heller!

Pest och kolera liksom....


Men nu är det helg och jag ska vila, behöver det!

Ha en bra helg alla!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards