Susy funderar vidare

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Susy - 23 augusti 2012 12:21


Igår hämtade jag upp Sverigemorbror med fru som varit i paradiset i ca en vecka.

Det var enda gången de varit hit den här sommaren så jag är glad att veckan bjöd på en hel del sol i alla fall.


De hämtade upp mej med båt en dag så jag fick en dag till i paradiset. Tyvärr så var inte vädret den dagen riktigt på min sida, men paradiskänslan infinner sig där även när det är mulet faktiskt :)


          


Nu hade de lite ärenden de ville göra inne i stan, alltså fick jag så lov att laga mej med in till stan jag också.

Ni vet, den där stora, farliga staden Mariehamn ;)

Det gick faktiskt riktigt bra och jag hittade i förbifarten ett par tights som jag tydligen behövde.

Kanske jag kan våga mej in dit alldeles själv nångång snart ;)

Jag lämnade av mina passagerare vid färjterminalen och vinkade adjö.

Jag åkte sedan och handlade....med handlingslappen hemma på köksbordet...suck..

Det absolut viktigaste kom jag ihåg, lite extra slank med och en del glömdes, men jag överlever på det jag har hemma ett tag till.


Semestern går mot sitt slut och jag ska börja jobba igen.

Jag hoppas energin går uppåt så jag orkar med mer än jobbet då, men annars är det väl bara att fortsätta öva...på tålamod och fortsätta önska att det kunde gå lite fortare att komma tillbaks till normalork igen!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards