Susy funderar vidare

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Susy - 14 augusti 2012 11:12


I söndags fick jag och Ammie ändan ur vagnen och lagade oss över pölen för att shoppa loss lite.

Trötta var vi båda, ingen av oss hade sovit bra, men iväg kom vi!

I vanlig ordning hade vi inte bestämt oss vart vi skulle åka, annat än att vi skulle åka med Eckerölinjen då.

Vi bestämde oss inte förrän det var för sent att vika över Trästabron, det blev alltså Norrtälje.

När vi var på väg ut från den andra affärn så konstaterade vi att vi inte skulle hinna hem med tidiga färjan...då borde vi liksom ha åkt redan...snacka dra fötterna efter sig ;)

Vi hittade mycket vi "behövde" och i vanlig ordning uppmuntrade vi varandra till sådana köp ;)

Vi köpte även sånt som vi verkligen behövde :)

Det vart, trots tröttheten, en bra dag.

Det är så skönt att umgås med en person som förstår en utan så många ord och som tänker så lika.


Min skröpliga kropp sa tillsist stopp, det nästan sved i mina leder. Ont hade jag också förstås, men det är jag ju nästan van vid nu.

Trött så in i norden var jag igår (dagen efter) och ont i skallen...och kroppen kändes som den gått igenom en mangel, men ändå är jag glad att vi lagade oss iväg. Vi behövde det båda två!


Idag har jag provat på en ny tandläkare och under den korta tid som den här första undersökningen tog så fick jag mer förtroende för henne än jag nånsin haft för slarvmajan jag gick till tidigare.

Och inte var det så illa med tänderna som jag befarade heller :)

Hoppas det fortsätter så här :)


Och sommar och sol är det och jag har fortfarande semester :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards