Susy funderar vidare

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Susy - 11 augusti 2012 09:49


Flera gånger den här semestern har jag varit på väg till paradiset, så även idag.

Flera gånger den här semestern har det kommit något i vägen.

Antingen har det varit väder och vind (man tar sig dit med båt och ibland blåser det för mycket), men flera gånger har det varit min ohälsa.

Så är det idag.

Jag vaknade tidigt av en natt som inte var fylld av mycket sömn och det resulterade i rejäl huvuvärk med migränvarning.

Såg hur vackert väder det var (trots kylan) och att det i princip var vindstilla och suckade tungt över min huvudvärk.

Jag fick snällt gå tillbaks till sängen och försöka somna om, det lyckades jag med och huvudvärken har gett med sig någorlunda, men inte tillräckligt för att jag ska orka med riktigt.


Jag har flera gånger tänkt att det är nog någon som ser till att jag inte kommer mej iväg, någon som märker att min ork inte är tillräcklig för färden.

Så mitt kära paradis, jag får vara glad att jag kom mej dit en gång i år och så tar jag nya tag nästa sommar.

Då hoppas jag att jag är mer i skick, att borrelian försvunnit och min kropp orkar mer igen!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards