Susy funderar vidare

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Susy - 2 augusti 2012 19:11


Idag dök gräsklipparen upp här igen, med medföljande skruvare så den hade tydligen pajat.

Sen kom klippartjejen också och så blev det klippt här runt i kring, men eftersom det klipps med åkare så blir det inte riktigt klippt överallt (där hon inte kommer åt liksom).

Så jag tänkte och tänkte och tänkte och tänkte och tillsist skred jag till handling och gick och testade om jag fick igång min klippare.

Den startade på första knycken :)

Tydligen var den mån om min hälsa när den inte startade på x antal knyckar förra gången (i början på klippsäsongen) och jag fick ge upp och begära hjälp.

Men nu gick den alltså igång och jag kunde klippa bort lite tussar här och var.

Det var egentligen lite mer än jag orkade, men det gick med lite jävlarannamma och envishet.

Jag ska nog inte göra det till någon vana ännu, men det var skönt att kunna lite själv i alla fall :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards