Susy funderar vidare

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Susy - 27 juli 2012 21:16


Igår blev jag rörd över omtänksamhet två gånger :')

Först hörde Laserkvinnan av sig och undrade om jag mådde bättre, vi känner visserligen varandra sen gammalt, men ändå, att bry sig så om mej liksom :´)

Sen hörde MamAnn av sig och undrade om jag ville komma med dem på Vikingamarknad.

Tänka på mej liksom...som ensammen är :´)

Varmt i hjärtetrakten och vått i ögonvrån....


Och idag åkte vi på Vikingamarknad, med båt, bara det liksom :)

Även här fanns omtänksamheten med, mina borreliaben är inte så lätta att flytta över höga relingar liksom. Korta är de från förut och  nu blir de himla fort trötta , sega och onda också...men A och hennes man gjorde det lätt för mig och såg till att det funkade på något sätt.


Härligt sällskap, ljuvligt färdsätt, skön stämning bland vikingar och besökare och ljuvligt god mat på Knarren.

Minns inte när jag åt så gott senast   

Vet ni vad?

Det var en himla bra dag idag....även en ensamvarg behöver sällskap ibland :)


 


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards