Susy funderar vidare

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Susy - 19 juli 2012 19:44


Nej nej, jag har inte börjat träna, så illa är det inte ;)

Däremot har jag fått rejäl vardagsmotion idag.

Jag lassade bilen nästan full med grejer (mest kläder då) hemma först, sen en biltur till vårt lager.

Vårt lager ligger i en källare och har liksom en rätt brant ramp ner. Ner för den bar jag först 3 lådor med diverse i, sen tog jag rockarna....de där som väger multum.

Jag tog en i vardera handen och fick hålla dem högt eftersom de är rätt långa.

Det blev 3 sådana rundor och då gick jag ju upp för rampen och hämtade nästa lass också då, det gånger 5 blev det väl.

Sen till kontoret och jobba ett tag och kånka stolar mm till bilen inför Kanalkalaset på söndag.

Efter jobbet for jag till sparis och handlade och det blir en bra bit att gå det också.

För säkerhets skull tog jag en promenad på kyrkogården med vattenkannan i handen också.


Och nu har jag ont, rejält ont överallt...mer än vanligt i denna borreliakropp...oj oj...

Tur att jag tagit helg redan ikväll, fast det blir bara två dagars helg nu, jobbar söndag på Kanalkalaset, lag er dit vettja!

 


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards