Susy funderar vidare

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Susy - 18 juli 2012 17:08


Äntligen, äntligen, äntligen!

Jag är klar med Böjsas kläderna och allt det andra jag hittade där ifjol somras.

Jag gjorde det nämligen igen idag, kastade mig in i källararbete när solen skiner som värst ;)

Fast annars skulle jag ju suttit på mitt svala kontor så det kvittar väl liksom.

Jag jobbade halva dagen på kontoret, sen åkte jag till källaren och fortsatte jobba.

Det blev ett tungt jobb eftersom jag bl.a kånkade på de tunga rockarna...kors va de väger.

Min skröpliga kropp orkade bara någon i gången, fick vila och märka och katalogisera dem och annat emellan.

Men nu är det klart!

Allt är genomgånget, tvättat och avputsat, nu ska det bara in i vårt lager så är det klart, klart, klart!

Så ifall jag lagar vacker väder med att hålla till i källare så borde det bli en strålande vacker morgon imorgon bitti, för då ska jag ner till källarlagret med rubbet.

Det har varit intressant och annorlunda att hålla på med alla kläder, hattar och sådant, men det är skönt att det är klart nu. Det blev liksom som ett ok när jag aldrig hann göra klart, men nu är det gjort :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards