Susy funderar vidare

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Susy - 12 juli 2012 18:47


Här om dagen var det dags igen!

Något rasade ur min mun och lämnade ett hål med vassa kanter...suck...så det var att söka en jourtid igen då och det fick jag till idag. Samma tandläkare den här gången också och det gick fort och smärtfritt. Denna gång var det en plomb som hade ramlat ut.

Jag sa att jag hoppas att inget mer ramlar ut nu innan jag har en ny tandläkare, men då log han bara och sa att då får jag väl komma tillbaks igen då :)


Sen gjorde jag några jobbärenden och sen slutade jag för dagen och gick och shoppade mej en ny kamera :)

Den var inga direkt billig, men jag BEHÖVER den...allvarligt talat alltså!

Min förra låste sig i tid och otid och den har legat länge bara surat nu...måste se om jag lyckas få ur de sista fotona ur den.

Jag har saknat att ha kamera, så det här var på tiden.

Jag knäppte kort på Hans det första jag gjorde och kom med fåniga och glada utrop av glädje över kameran, men han var inga imponerad...suck...men jag är glad i alla fall.

Fotomodell får han vara ändå, imponerad eller ej :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards