Susy funderar vidare

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Susy - 11 juli 2012 17:34


Jag trodde faktiskt inte det var möjligt att jag skulle chocka mej själv.

Jag har väl liksom gjort det mesta, tövlar till det mesta och gjort mer än jag borde både en och tjugofem gånger, men faktiskt så blev jag lite chockad över mej själv nu.


Igår var jag och handlade efter jobbet (näe, efter jag varit till laserkvinnan var det ju), jag skulle inte ha så mycket, men det blev mer än jag tänkte och inte riktigt allt det jag skulle ha...kanske mest för att jag glömde ta fram handlingslappen. Det betyder tyvärr att jag måste handla en gång till den här veckan...suck...


Jag kom hem, trött och slut, men insåg att jag måste sätta igång om det skulle bli middag innan midnatt och för att se till att jag hade lunchmat tills idag.

Chocken kom idag, när jag ställde igång och lagade middag igen!

Två dagar på raken!?!

Och det betyder att jag har hemlagad lunch imorgon igen :)

Jag är trött som tusan idag också, men det går tydligen att laga mat i zombiestadiet också....åtminstone när man har drivkraften att slippa äta uslig färdigmat.

Få se om jag chockar mig själv med att laga mat även imorgon :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards