Susy funderar vidare

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Susy - 10 juli 2012 18:19


Känns segt just nu, med allt liksom.

Jag tog en tre dagars helg för att jag började bli alltför trött.

Jobbet tar fortfarande det mesta av min ork, resten jag behöver göra får antingen vara eller så får jag spara energi och göra lite i gången.

Sen kan det glimma till ibland och jag orkar mer på en gång, fast jag straffas oftast med mycket trötthet sen.


Tre dagars helgen hände det inte mycket på, trött var jag och inte blev jag piggare av vädret heller *gäsp*.

Jag har sovit dåligt, drömt konstigt ett tag nu, tar på det också liksom.

Min skröpliga kropp skulle nog behöva god sömn för att återhämta sig bättre, men jag verkar inte kunna göra något åt det. Nåja, det är väl något i atmosfären som bråkar med mig och då brukar det ge sig iväg till sist.


Jag stod just och lagade mat (planering hela tiden eftersom jag måste ta mat med mig till jobbet nu) och tänkte att det är torsdag imorgon...nix det är onsdag imorgon...oj oj...seg skalle liksom....och inte blev den piggare av en dag extra i veckan.

Jag är näst sista veckan på jobb innan semester...just nu känns det som jag bara kommer att sova och vila på den.

Fast jag hoppas att det svänger, att det slutar vara så segt med allt och att livet liksom återvänder till mej.

Vila ska man göra på semestern, men det får gärna hjälpa också...så jag blir piggare av allt vilande liksom.


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards