Susy funderar vidare

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Susy - 4 juli 2012 18:46


I morse när jag vaknade och skulle släpa mej ur sängen så kändes det som mitt högra öga höll på att trilla ut!

Lite väl avslappnat i ögonlocket eller?

Det kändes som det liksom bara snurrade runt där och som om det när som helst skulle snurra ut.

Nåja, det hölls där, men det var nog bara med nöd och näppe.


Jag har suttit vid datorn och skrivit hela dagen idag, mycket kultur- och personhistoria som ska ner på pränt.

Det kanske inte var bästa dagen att göra det eftersom höger öga inte var i så  himla bra sick redan från början, men det har det ju inte varit sen jag fick ansiktsförlamning, så det är väl bara att köra på.

Det resulterade i rejält svidande ögon.

Därför ska jag börja dagen med att bära kläder från en källare till en annan imorgon, med en biltur i mitten :)

Lite kroppsjobb istället för datorjobb kan nog vara bra för mitt öga (och resten av kroppen) här emellan.


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards