Susy funderar vidare

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Susy - 18 juni 2012 15:35


Idag har jag varit ett riktigt måndagsexemplar!

Jag har tappat saker, tappat bort ord och tryck på fel knappar.

Jag lyckade slå benet rejält i en kant under skrivbordet, jag sprang in i ett hört på ett bord med låret.

När jag fyllde på vårt toapapperslager inne på toan höll jag på fällde mej själv baklänges över toastolen.

Allt jag gjorde på datorn krånglade, fast det måste ju varit datorns fel och inte mitt ;)


Till råga på allt så började jag lyssna igenom en intervju som jag har spelat in.

Jag har tidigare hört mej själv tidigare och det har inte varit någon höjdare, men jag har nog aldrig hört mej själv skratta förut.

Fy hur det lät....

Jag har medlidande med er som hör mej skratta i tid och otid, men det får ni lov att fortsätta göra (eller sluta umgås med mej  ) , för annars är jag ju en surbult och det vill jag inte vara!

Jag ska försöka undvika skratta när jag spelar in intervjuer i fortsättningen :)

Fast då måste jag försöka hitta tråkigare intervjuoffer...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards