Susy funderar vidare

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Susy - 26 maj 2012 19:28


Igår åkte jag iväg med vännen A över till Sverige.

Vårt mål var att se Ozzy Osbourne live på Stadion i Stockholm. 

Vi hade gjort det enkelt för oss och tagit en bussresa med allt fixat. Himla skönt när man inte mår så himla bra ännu.

Det var trevligt att ha likasinnade med sig också, kände ju faktiskt en hel del folk i de två bussarna som var med.


Jag har längtat efter att få se och höra Ozzy i många år och äntligen var stunden inne igår kväll.

Han började med Bark at the Moon, en av mina favoritlåtar och fortsatte sen med Mr Crowley och frågan är om inte det är min största favorit.

Jag var så lycklig, riktigt löjligt lycklig.

Jag hade tårar i ögonen av lycka, jag rös och hade hett på samma gång :)

Jag minns inte när jag var så lycklig sist och det kändes så bra, riktigt riktigt bra.

Jag glömde bort att jag inte mår så prima ännu, jag glömde bort min onda fot och jag bara njöt och log stort :)


Ozzy är still going strong, man såg att han var lycklig på scenen, han trivdes som tusan och efter att han sprutat ner publiken och en kameraman (han såg ut som en snögubbe) med skum konstaterade han att han fortfarande är crazy och vi kunde inte annat än hålla med :)


En mycket lyckad kväll var det och som grädde på moset fick jag tillbringa över ett dygn med min kära vän A.

Tack igen för att du kom med mej :)

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards