Susy funderar vidare

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Susy - 30 april 2012 06:20


Nog har jag ju hört det många gånger, att antibiotika ställer till det i magen, men kan inte påstå att jag direkt upplevt det...tidigare....

Största orsaken är väl att jag mycket sällan tar antibiotika, minns knappt när det var sist.


Magen har varit förvånansvärt ok sen jag började ta medicin, men i förrgår slog den till. Jag mådde långt ifrån bra och det körde runt som tusan i den .

Som om det liksom inte redan var tillräckligt jobbigt att äta som det redan är, nu ska man försöka få något i sig när man inte mår bra.

Det är inte skoj att fixa till något att äta så jag kan ta tabletterna...som gör att jag mår illa...suck...


Det blev inte mycket sömn i natt, halsbränna och illamående...hujedamej.

Mår fortfarande inte bra och nu måste jag försöka få i mej frukost...så jag kan ta mer piller som gör att jag mår illa  

Det är inte lätt att vara sjuk!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards