Susy funderar vidare

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Susy - 27 april 2012 17:08


I morse vaknade jag i vanlig ordning runt 5-snåret, men idag överraskade jag mig själv med att kunna somna om några timmar till :)

Jag tänkte att det var ju bra, då kanske jag har mer ork under dagen nu då.

Det funkade ju till frukost det...och det efterföljande pillerintaget...sen var det kört.


Hu, jag varit så trött och slut idag, sovit i flera omgångar och vilat resten känns det som. Ingen ork eller energi alls idag.

Jag som tyckte det började kännas lite bättre, att jag inte var fullt så slut mera...men tji fick jag då. Hoppas det bara är ett tillfälligt backslag.

Nåja, jag ska ta en hästkur till imorgon bitti, sen ska jag börja trappa ner den ena medicinen, får hoppas på bättring efter det.

Och eftersom vissa säger att jag inte får gå på jobb förrän sjukskrivningen är slut så är det väl så här det ska vara....urk.

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards