Susy funderar vidare

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Susy - 17 april 2012 17:50


Idag när jag åt lunch lyckades jag tugga av knäckebrödet så tokigt att en bit lossnade och trillade ner....och vart trillade den??

Jo förstås på min skjorta...som konstigt nog är olivgrön (ja, jag har lite kläder som inte är svarta) och förstås landade den med smörsidan neråt...suck...

Detta resulterade i att jag slängde skjortan i tvättmaskinen (+ lite annat då) när jag kom hem. Hoppas fettfläcken lossnar.

Sedan tittade jag efter vad jag skulle kunna ha på mej imorgon. Började söka efter en favorittröja, men hittade den inte. Det resulterade i att jag under jakten efter den städade två hyllor i garderoben, men jag hittade den inte ändå.


Tvättmaskinen blev så småningom klar och jag plockade ur den och vad hittar jag där??

Jo, favorittröjan :)

Om jag sett den tidigare så skulle jag inte städat de där två hyllorna...himla bra med tillfälligheter ibland :)

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards