Susy funderar vidare

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Susy - 15 april 2012 08:44


I fredags var jag på jobb och efter det hade jag tänkt handla lite inför helgen....det glömde jag bort!

Jag åkte hem till Hans istället och visst klarade vi oss på det som fanns (fast åt honom handlar jag massor i gången så det är mycket sällan helt slut).

Igår, lördag, tog Anpe mej med på bio eller vi träffades där.

Efteråt hade jag tänkt att åka och handla, men när vi kom ut var det i det närmaste snöslaskstorm och innan jag kom till bilen var jag dyngsur och frös.

Jag slog en blick på handlingslappen och tänkte: -Näe, jag klarar mej på det jag har hemma.

Och det gör jag, men det börjar bli lite knapert...få se om jag kommer mej iväg efter jobbet imorgon...eller så går det en dag till på det som finns...och en dag till ;)


Bion förresten, det var första gången jag var dit sen renoveringen, har inte kommit mej iväg tidigare.

Det första som slog emot mej när jag öppnade dörren var popcornsdoften, det har det nog aldrig doftat när jag varit dit tidigare. Det betydde att jag "måste" ha popcorn förstås. Tyvärr hade de inte den för mej tillhörande läsken, det var ett minus!

Men annars förstår jag inte gnället om biografen och bidraget, det kändes som vanligt på Bio Savoy, samma atmosfär och samma färger, mindre träsmak i rumpan bara :)

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards