Susy funderar vidare

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Susy - 13 april 2012 17:26


Jag är en riktig sucker för nyheter.

Jag bara måste få prova en gång!!! Speciellt om jag sett någon reklam för varan.

Detta gäller väldigt nyttiga saker som godis och kakor ;)

Tidigare gällde det även glass, men det verkar jag ha kommit ifrån.


Det är lite jobbigt när det gäller kakor, oftast vill jag bara pröva en kaka.

Jag är ju inte speciellt förtjust i kakor egentligen, men kakor säljs ju mycket sällan en och en. 

När jag prövat den där enda jag vill ha så har jag ju resten kvar i paketet och risken är stor att de blir gamla innan jag får dem i mej.

Idag kom jag på lösningen!

Jag tog med mej två sorters nya kakor till tjejgruppen, jag tog en ur varje paket och resten fick de!


Jag fick prova nyheterna och de vart glada som fick äta upp resten :)

Win-win liksom :)

Av Susy - 13 april 2012 07:19


De senaste dagarna har varit gråa, blåsiga och trista. Jag har haft semester dessa dagar.

Det ligger tydligen ett lågtryck över mej och det har märkts på många sätt, semestern blev förstörd på flera sätt liksom.


Jag hade inte så mycket semester att skryta över från början detta semesterår. 4 dagar lyckades jag skrapa ihop. Jag tog ut en dag under sommaren (fast jag hade även tjänstledigt 2 veckor) och sparade alltså 3.

Det var dem jag tog ut nu tisdag-tordag, så vi kan väl kalla dem vintersemester.

På min vintersemester brukar det vara soligt, varmt och skönt, om inte våren kommit förut så kommer den då, med besked! Lite försommarkänsla brukar det vara, men som ni märkt så blev det inte så nu.


Något är fel och det bådar inte gott för slutet på juli och augusti kan jag säga....för i år har jag semester att ta ut...rätt mycket också :)

Hoppas bara lågtrycket släpper överallt innan dess!

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards