Susy funderar vidare

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Susy - 29 mars 2012 16:35


Den här veckan har varit omväxlande, både när det gäller arbetsuppgifter och ålder.

Ja, alltså min ålder har varit jämn, jag är ju 25 som vanligt, men på dem jag jobbat med då alltså.


I måndags hade jag avslutning för en Bibbaklubb. Den bestod av film, popcorn, chips och saft. En sån där jobbig avslutning på dagen alltså (fast det är klart någon måste ju plocka fram och bort...och sopa upp popcorn också).


I tisdags var jag prao på Stickcafét på Rönngården.

Jag ska ta över det från hösten är det meningen och då måste jag ju se vad som ska göras liksom.

Och träffa dem som håller till på Stickcafét. Det är mest de som bor där på Rönngården, det är ett ålderboende alltså.


I onsdags var det dags för avslutning för den andra Bibbaklubben. Även här körde jag det vinnande konceptet film, popcorn, chips och saft. Fast vi såg en annan film än den i måndags...trevlig omväxling för på- och avplockaren :)


Jag vet inte om min kropp blev förvirrad av detta hoppande mellan unga och gamla i slutet på arbetsdagarna eller vad det var, men när jag kom hem igår började den plötsligt göra gräsligt ont. Benen kändes som de vägde ca 50 kg stycket. Har ingen aning om vad det var eller är...för det är kvar idag också, men en lite lindrigare variant tack å lov.


Imorgon är det ungdomar som gäller i slutet på arbetsdagen...hoppas min kropp klarar av det!

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards