Susy funderar vidare

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Susy - 19 mars 2012 15:55


Jag vet inte vad som riktigt hände idag alltså...

Jag skulle i lugn och ro hämta mat i skolans matsal som vanligt och hade lassat upp sallad och potatis på tallriken och närmade mig leverbiffarna. Plötsligt låg det jag redan tagit på bänken framför mej!

Ungarna runt mej visste inte vad de skulle göra...ännu mindre sen jag uppmanat dem att skratta :)

Det skedde liksom i en handvändning...stod där helt plötsligt med tallriken upp och ner ovanpå maten.

Jag skulle ta bort det jag spillt när några tjejer kom dit och jag erkände att det var jag som råddat.

- Hur bar du dej riktigt åt? frågade de.

- Jag har ingen aning, svarade jag sanningsenligt.

Jag är ändå glad att jag inte hunnit ta sås och lingonsylt, nu var det mest en torr röra liksom, men det hjälper mej inte att förstå vad tusan som hände riktigt!

Jag klarade sen faktiskt av att lassa på mat på tallriken och bära den till vårt personalrum utan att vända tallriken upp och ner...alltid något :)


På tal om i en handvändning, vad hände med våren?

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards