Susy funderar vidare

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Susy - 28 februari 2012 19:05


Idag jobbade jag mej in till stan.

Köpte först bläckpatroner till en av skrivarna på jobbet, jag är chef över den  skrivaren och nu började den bli hungrig igen  

Sen hämtade jag upp ljuslyktor (himla fina) från en återvinningspysslare inför vår utsällning i mars.

Umgicks sen med Ia som ju också är en återvinningspysslare, men så långt hade inte min hjärna tänkt så jag hade inte hört om hon ville vara med i utställningen.

Eftersom vi började prata om det så hämtade vi upp några av hennes återvinningsgrejer också (himla fina).

Jag kan konstatera att jag har väldigt pyssliga och uppfinningsrika vänner och härligt att de nu kan få vara med och ställa ut det de gör också.


Jag och Ia dimmade runt på stan ett tag, båda var lika trötta   och disiga, så vi var inte så fasligt engagerade i shoppandet direkt, men helt tomhänta gick vi inte.

Jag borde väl varit lite mer engagerad och intresserad med tanke på att jag inte varit in till stan sen före jul!

Vi slutade sen på vårt huvudmål (hehe): Hesburger!


Några bra timmar i stan, med nytta förenat med nöje.

Vi borde verkligen se till att träffas oftare jag och Ia, hon gör mej glad.

Det är så enkelt att umgås med henne, man tar vid där man slutade och det känns hemvant och okonstlat.

Vi får skärpa oss och träffas oftare, himla bra för humöret!

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards