Susy funderar vidare

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Susy - 25 februari 2012 15:03


Jag har mått dåligt sen i onsdags, fast i onsdags ännu kämpade jag på och jobbade på hemifrån...trodde jag mådde illa pga något jag ätit och att det skulle gå över...hm...

Jag fick ju inse att jag faktiskt var sjuk på torsdagen och sluta plåga mej själv och ta det lugnt.


Det är någon som tycker om sjukdom i det här huset.

Ja, inte sin egen då (men det är rätt sällan tack å lov), men min!

Det här med att ligga i sängen och vila, det är skönt det....och när jag är sjuk får han ju sällskap...och nån kan klia och krusa honom.

Han lägger sej nära, nära och puffar och buffar tills han är nöjd.

En mycket nöjd Hans finns alltså i detta hus just nu...fast nu håller jag på att börja piggna i så det blir färre och färre vilostunder i sängen för mej och mindre och mindre mysstunder för Hans.

Fast det vet han inte om ännu ;)

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards