Susy funderar vidare

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Susy - 20 februari 2012 19:52


Jag har varit ledig sen i fredags eftermiddag/kväll.

Jag åkte raka spåret hem...borde tagit en tur via nån affär, men jag näe, jag ville hem!

Hem till Hans, hem till mitt hus, hem ljuva hem.

Och där har jag varit sen dess, i min egen värld.

I mitt lilla hus och på min stora gård.

Det är inte alls synd om mej som är ensam, jag har ju Hans och jag trivs hemma.

Jag vill helst inte åka hemifrån när jag är ledig.

Därför tyckte jag den här skylten som dök upp på facebook var helt underbar och så jag:


 

Jag var faktiskt på väg bort i söndags, men tövädret och regnet hade gjort min uppfart och svängplan till en isbana. Jag vågade inte ens försöka ta ut bilen, har ingen aning om vart den skulle ha glidit då. Så tyvärr så fick jag ställa in den planerade daten :(

Jag hoppas det smälter lite till innan jag måste ut och köra igen.

Ska jobba hemifrån i minst två dagar till så jag hoppas på mer tö...och jag får leva i min lilla värld några dagar till :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards