Susy funderar vidare

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Susy - 14 februari 2012 20:12


Igår provade vi på en ny grej på jobbet.

Vi hade bjudit in pensionärer och barn till biblioteket för en träff dem emellan.

Det blev ännu mer lyckat än vi trodde.

Daghemspersonalen berättade om vad de gör på dagis och sen sjöng barnen för oss.

Barnen bjöd på glädje, skratt och sång. Pigga glada barn som pratade och piggade upp både gammal och ung :)

Pensionärerna var mer än glada över att de kommit och skulle åka hem och retas med dem som inte kom med ;)

Me like :)


Idag har jag haft början på migrän hela dagen, det var svårt att få det jag behövde göra gjort.

På något sätt gick det, men trögare än vanligt var det.

Gav upp ca en timme innan jag brukar sluta och åkte hem och la mej i sängen. Somnade bort några timmar och när jag steg upp igen kändes det lite mer okej.

Frågan är om jag lyckas hitta sömn i natt sen då...

Dislike :(


Alla Hjärtans Dag är det idag och jag fick varken några kort gjorda eller skickade i år, det är första året på länge. Dagen kom liksom för fort i år...och jag borde ha haft koll eftersom jag pyntade vår krans i läsrummet på jobbet med hjärtan och sånt redan förra veckan.

Dislike :(


Hittade ett kort från en vän i postlådan idag, så jag mailade henne och önskade henne trevlig Alla Hjärtans Dag den vägen istället. Inte helt ok, men det fick duga :)

Me like (kortet) :)


Kramade om en vän idag som mist en nära. Jag funderade på om det var okej när jag gjorde det, kan vara jobbigt med medkänsla när man är bland folk, men det slutade förstås med att jag fick tårar i ögonen istället!


Jag hoppas ni alla haft en härlig Alla   :s Dag!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards