Susy funderar vidare

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Susy - 5 december 2011 18:17


Idag öppnade jag äntligen julkortsverkstaden!

Det är på tiden, det tar sin lilla tid att tillverka runt 40 kort.

Jag brukar inte laga så avancerade kort, men det tar ändå tid att klippa och klistra.

Ibland blir det lite överkurs på något kort för att jag får nåt överskott på inspiration eller nåt sånt...då kan det bli lite väl avancerat och oftast inte så himla snyggt.

Nä, jag ska stanna vid det enkla, då brukar det bli bäst.


Jodå, jag vet att man kan köpa färdiga kort och skicka dem, men jag tycker ju det är skoj att göra kort!

Jag söker material hela året och köper när jag hittar något jag tycker är fint.

Oftast har jag redan då en idé om hur jag ska använda det, men det har jag glömt i december ;)

Jag plockar helt enkelt fram allt material jag har (massor), tar ett tomt kort eller fixar till kartong till kortstorlek och sen tittar jag mej runt över vad jag har. Får en idé och kör igång.

Det är sällan ett kort är likadant än ett annat, beror precis på vad jag får ögonen på när jag håller på med ett kort.

Just nu har jag haft en skapande paus, men nu tusan går jag tillbaks till verkstaden igen!

Här ska fixas mer kort!

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards