Susy funderar vidare

Alla inlägg under oktober 2011

Av Susy - 1 oktober 2011 08:25


Ja, det är ju så ibland, att man inte får till det liksom.

Orken finns inte, tiden finns inte och inte lusten heller.

Då får det liksom vara, bara att vänta in sugen och sen ta i det igen med nya tag.


Ja, alltså bloggningen...vad trodde du??


Under veckan som har gått så har jag haft diverse förkylningssymptom, inte så stora i styrka, men tillräckligt irriterande ändå.

Det som var värst var tröttheten, den nästan bedövande tröttheten som var värst måndag-tisdag.

Samtidigt var jag så himla förvirrad så jag inte hängde med alls.

Jag kunde sitta och jobba vid datorn och plötsligt undra vad jag gjorde?!?

Jag la grejer där de inte skulle vara, sökte efter saker på fel platser.

Kom inte ihåg var jag var på väg osv.

Visst är jag förvirrad annars också, men inte så där himla förvirrad.


Men jag överlevde veckan på jobb, vilket var tur eftersom jag startade två barngrupper och hängde (med hjälp) en utställning denna vecka + allt annat.

Veckan avslutades tjejgrupp och vi var på besök på museet och utställningen "Äntligen vuxen" och så här skulle jag enligt deras fotoautomat sett ut som barn och hur jag blir att se ut som gammal:

Ja, alltså mitt nuvarande jag finns också där, kanske ni kan se skillnaden ;)

Sen picknickade vi ute på en gräsmatta...i solens sken.

Det var varmt som en sommardag, mys :)



Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards