Susy funderar vidare

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Susy - 2 oktober 2011 19:18


...för att hitta en riktig prins!


Pratar av egen erfarenhet, det har hoppat in flera grodor i mitt liv och fast jag kysst dem så har de mycket sällan blivit prinsar.

Och de som blivit prinsar har tydligen inte gillat mina kyssar och hoppat vidare och blivit nån annans prins.


Idag blev jag riktigt skrämd av en groda.

Den satt i brunnen där min vattenmätare ligger. Där låg jag på magen och försökte glo efter vad mätaren långt där nere egentligen stod på...plötsligt rörde sig något!

När jag, efter ett förskräckt rop, tittade jag efter en gång till satt det en groda där!

Jag frågade den vad den gjorde där, men den svarade inte ;)


Träffade sen en av grannarna som sa att det kanske var din prins.

Inte undra på att jag inte träffat nån riktig prins när de finns på så där otillgängliga platser!

Fast vet ni vad?

Jag är lika glad för det...det är lungt och stillsamt utan prinsar :)

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards