Susy funderar vidare

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Susy - 7 september 2011 18:22


Ibland kan jag drömma så otroligt levande att när jag vaknar så tror jag det verkligen hänt. Det är jobbigt när det är nåt hemskt jag drömt, men när det är något bra så ger det en glädjekänsla utan dess like.


I natt drömde jag att Misu (min katta som dog för lite över 2 år sen, 21 år gammal) plötsligt dök upp hemma hos mej igen. Som om inget hänt gick hon fram till matskålen och kollade menyn. Sen kom hon fram och burade med mej som hon alltid gjorde. Jag studsade upp och ner av lycka och ropade till Hans att Misu var tillbaks. Han var också glad.

Sen dök mamma upp helt plötsligt, hon hade inte heller dött, utan bara varit och handlat!


Jag vaknade jätteglad, jag hade fått träffa två mycket kära igen, lite smolk över att det inte var sant då...att de fortfarande är borta, men ändå var det härligt att se dem om så bara i en dröm.

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards