Susy funderar vidare

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Susy - 25 augusti 2011 08:19


Jag antar att jag borde skriva om nån från min barndom för det var väl då födelsedagar var som roligast. Man väcktes på morgonen med presenter och mera kom det när man hade kompiskalas och släktkalas, men ärligen minns jag ingen av dem så väl...de har liksom råddat ihop sig ;)


En födelsedagsmorgon jag däremot minns är en när jag vaknade upp i ett tält med Ammie. Vi var på Hultsfredsfestival och trots den tidiga timmen så tittade hon på mej och sa: - Grattis på födelsedagen!

Jag svarade inte tack utan: - Hur tusan mindes du det?? Jag kom inte ihåg att det var min födelsedag då!

Minns inte direkt hur resten av dagen förflöt, men den var helt klart trevlig och en himla bra stämmning...för det var det på Hultfredsfestivalen...alla år vi var där....ljuvliga tider :)


Numera firar jag inte födelsedagen, jag får några grattiskort och -mess och en massa grattis på fb (i alla fall i år), men annars är det lugnt och stillsamt. Helt självvalt, vill inte ha några bjudningar mera.


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards