Susy funderar vidare

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Varmt om hjärtat

Av Susy - 9 augusti 2011 18:31


Igår gick jag lite så där oförhappandes och fyllde år...ja, alltså det brukar hända runt den tiden varje år...har nog med att jag föddes 08.08...och kl. 8.58 (egentligen 20.58, men då blir det ju en 8 mindre och inte alls lika skoj  ).


Redan på morgonen värmdes mitt hjärta så fort jag gick in på Facebook och såg att jag fått många gratulationer där. Visst, jag vet att alla grattar dem som man ser att fyller år, men många vet jag att jag gratulerade mej med hjärtat  

Det fylldes på under dagen och även i natt och i morse hade det ramlat in några gratulationer. Över 190 blev det tillsist!!! Har försökt komma ihåg att tacka alla, men om jag missat nån: Tack   


Fick även några grattismess och några födelsedagskort på posten som värmde hjärtat   

Fick även ett telefonsamtal från 3 söta flickor (i varierande åldrar), de sjöng   Ja må du leva för mej   så jag fick tårar i ögonen...ja inte för att de sjöng dåligt, utan för att jag blev rörd (surprise!!)


Ett av "mina" barn förkunnade på fb att han är en av mina kycklingar...värmer när hönsmamman får sådana erkännanden    


Det var inte slut där, idag åkte jag in till stan och träffade laserkvinnan för uppmjukning och då hade hon plockat en blombukett i blått åt mej.

Blev så rörd (surprise igen!!) och varm om hjärtat   


Åkte sen och handlade och när jag kom ut så satt en av mina sötungar i en bil utanför. Han hoppade genast ur bilen och gav mej en kram. Vi pratade en stund och sen när vi sa hej då så fick jag en till.

Hönsmammans hjärta blev så varmt   


Inte för att jag egentligen firar min födelsedag mera, men nog värmer det fortfarande hjärtat att nån kommer ihåg en och kramar om en  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susy - Lördag 9 mars 19:49

  Idag när jag hämtade tidningen ur lådan så såg jag att grannens bil var hemma och jag blev rädd. Ja inte för grannen, utan för att bilen var hemma på dagen. Frun i huset ligger nämligen på sjukhuset och är dödssjuk i cancer    Han brukar va...

Av Susy - Söndag 25 feb 08:53

  Jag hade lyckats tövla bort lösenordet hit och det var ett helsike att få tillbaks det. Men nu är det gjort och nu ska jag skriva en blogg...om någonting...eh...vet inte vad jag ska skriva liksom. Så tack och hej för den här gången    ...

Av Susy - Måndag 29 jan 15:06

  Den här katten jag bor ihop med var billig idag vid tid för min tupplur. Plötsligt börjar hon springa runt huset som en galning, jag sa åt henne på skarpen och hon lugnade ner sig. Jag höll precis på att somna när hon började igen    Jag sa...

Av Susy - 31 december 2023 07:39

  Skriva blogg alltså. Det är den sista dagen i månaden och jag har inte fått någon blogg skriven så det är måsta på nu      Inte har det väl hänt så mycket riktigt, men jag firade faktiskt jul hos min brorson med familj eller jag var där någ...

Av Susy - 21 november 2023 08:27

  Faktiskt så är det inte vinter förrän den 1 december!!! Och det är inte jul förrän på Lilla Jul (2 december detta år)!!! Kan ni förstå det?     Det är faktiskt så, men inte många som förstår det och till stan ska jag inte åka just nu för ...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards